Photo credit © dionyssismatiatos.com

Πως είναι να μιλάς σε εκείνους που θα σπεύσουν πρώτοι;

Χθες, μαζί με άλλους συνομιλητές, συζητήσαμε για τα 100 χρόνια από την Μικρασιατική Καταστροφή σε μία εσπερίδα που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Αποφοίτων Σχολής Ικάρων στη Σχολή Ικάρων υπό την αιγίδα του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας.

Στην ομιλία μου επιχειρηματολόγησα ότι η Μικρασιατική Εκστρατεία δεν ήταν μία ιμπεριαλιστική επιχείρηση για λογαριασμό των Μεγάλων Δυνάμεων της εποχής.

Ήταν μία ανάγκη που προέκυψε μετά την απόφαση για γενοκτονία όλων των χριστιανικών πληθυσμών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που πήραν οι Νεότουρκοι το 1913. Τόνισα επίσης ότι η Μικρασιατική Καταστροφή οφείλεται πρωτίστως στον Εθνικό Διχασμό και όχι στους «κακούς ξένους» που προφανώς κοιτάζουν τα δικά τους συμφέροντα να εξυπηρετήσουν.

Καθήκον δικό μας είναι να κοιτάξουμε τα δικά μας συμφέροντα. Στην πιο κρίσιμη στιγμή της ιστορίας του νεοελληνικού κράτους, κοιτάζαμε να βγάλουμε ο ένας του μάτι του άλλου.

Συγκλονιστική αίσθηση να μιλάς για την Ιστορία και το Έθνος μπροστά σε αυτούς τους νεαρούς ανθρώπους που έταξαν σκοπό της ζωής τους να υπερασπίζονται την πατρίδα για να μπορούμε όλοι εμείς να ευημερήσουμε ελεύθεροι, χωρίς φόβο από απειλές.

Άγγελος Συρίγος ■ 09 Ιουνίου, 2022

Συγκλονιστική αίσθηση να μιλάς για την Ιστορία και το Έθνος μπροστά σε αυτούς τους νεαρούς ανθρώπους που έταξαν σκοπό της ζωής τους να υπερασπίζονται την πατρίδα για να μπορούμε όλοι εμείς να ευημερήσουμε ελεύθεροι, χωρίς φόβο από απειλές.

Επικαιρότητα

ATHENS VOICE: AOZ και ανεμογεννήτριες στο Αιγαίο

ATHENS VOICE: AOZ και ανεμογεννήτριες στο Αιγαίο Αφιέρωμα Πράσινη Ενεργειακή Μετάβαση: Η κηρυξη ΑΟΖ στο Αιγαίο και η δημιουργία θαλάσσιων πάρκων ανεμογεννητριών  Του Άγγελου Συρίγου

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: Σας ευχαριστούμε, κ. Πρέσβυ

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: Σας ευχαριστούμε, κ. Πρέσβυ Υπάρχουν στην ιστορία των κρατών κάποια μέλη του διπλωματικού κλάδου, που –χωρίς να είναι πολιτικοί ηγέτες– αποκτούν ιδιαίτερη θέση και

Στη μνήμη των παιδιών

Στη μνήμη των παιδιών Η Θεσσαλονίκη απέχει από τη Σόφια 352 σιδηροδρομικά χιλιόμετρα. Από αυτά, τα 142 χιλιόμετρα βρίσκονται στην Ελλάδα όπου δεν υπάρχει ηλεκτροκίνηση