Στα προβλήματα της Συμφωνίας των Πρεσπών αναφέρθηκε ο καθηγητής Άγγελος Συρίγος σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

«Δίνει γλώσσα, δίνει υπηκοότητα και δυστυχώς με τη διπλωματική διακοίνωση που μας ήρθε προχθές ότι δίνει και λαό. Στη διπλωματική διακοίνωση αναφέρεται για πρώτη φορά ότι υπάρχει «Μακεδονικός» λαός. Ως τώρα εμείς ξέραμε ότι είχαμε υπογράψει ότι υπάρχει μια «μακεδονική» γλώσσα, μια «μακεδονική» υπηκοότητα, αποδεχθήκαμε την είσοδο των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ και με τη διπλωματική διακοίνωση μας έρχεται και «μακεδονικός» λαός. Έχουμε μια πλημμυρίδα λέξεων «μακεδονικών» να μπαίνουν μέσα στο σπίτι μας με τη συμφωνία των Πρεσπών», σημείωσε ο καθηγητής κ. Συρίγος.

Παράλληλα ο καθηγητής Διεθνών Σχέσεων συμπλήρωσε: «Επειδή η κυβέρνηση πηγαίνει με μεγάλη ταχύτητα για την κύρωση της Συμφωνίας αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί. Η διπλωματική διακοίνωση έχει δύο προβλήματα. Το ένα το ανέφερα. Αναφέρεται μέσα ρητώς σε «μακεδονικό» λαό. Κάτι που δεν έχουμε πει ποτέ εμείς. Προσπαθεί να μας δεσμεύσει με αυτό.Το δεύτερο και πιο σημαντικό. Μας έχουν στείλει τις τροποποιήσεις χωρίς να μας στέλνουν το τελικό κείμενο των τροποποιήσεων. Πώς μπαίνουν αυτές μέσα στο κείμενο. Αυτό είναι εξαιρετικά ύποπτο. Δεν μπορείς να καλείς τους βουλευτές να ψηφίσουν ένα κείμενο που βασίζεται στο ότι εκεί θα αλλάξουμε αυτά αλλά το τελικό κείμενο πως θα είναι δεν το ξέρουμε».

«Άν κυρώσουμε τη συμφωνία τελειώνει το παιχνίδι», προειδοποίησε, τέλος ο καθηγητής.

Δημοσιεύθηκε στο kathimerini.gr 20.01.2019

Επικαιρότητα

ATHENS VOICE: AOZ και ανεμογεννήτριες στο Αιγαίο

ATHENS VOICE: AOZ και ανεμογεννήτριες στο Αιγαίο Αφιέρωμα Πράσινη Ενεργειακή Μετάβαση: Η κηρυξη ΑΟΖ στο Αιγαίο και η δημιουργία θαλάσσιων πάρκων ανεμογεννητριών  Του Άγγελου Συρίγου

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: Σας ευχαριστούμε, κ. Πρέσβυ

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: Σας ευχαριστούμε, κ. Πρέσβυ Υπάρχουν στην ιστορία των κρατών κάποια μέλη του διπλωματικού κλάδου, που –χωρίς να είναι πολιτικοί ηγέτες– αποκτούν ιδιαίτερη θέση και

Στη μνήμη των παιδιών

Στη μνήμη των παιδιών Η Θεσσαλονίκη απέχει από τη Σόφια 352 σιδηροδρομικά χιλιόμετρα. Από αυτά, τα 142 χιλιόμετρα βρίσκονται στην Ελλάδα όπου δεν υπάρχει ηλεκτροκίνηση